Servicedesk

Onze Servicedesk is er om u zo goed en snel mogelijk te helpen.

 

Service

U mag onze Servicedesk zien als een loket waar u direct wordt geholpen. 1e Lijn incidenten worden direct opgelost en bij 2e en 3e lijn incidenten is de focus uiteraard ook om u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Communicatie in dit proces is van groot belang voor ons om u op de juiste wijze te helpen en te ontzorgen.

Registratie

Wij beschikken over een professioneel registratie tool waarin wij alles vastleggen dat betrekking heeft op Incident- Change- en Problemmanagement. Daarnaast houden wij een CMDB (Configuratie Management Data Base) bij om alle configuraties bij te houden die te maken hebben met hardware, software, patches, Security en CI’s.


Monitoring

Onze Servicedesk is goed opgeleid en heeft veel ervaring met diverse tools. Zij houden de monitoring van uw systemen nauwgezet in de gaten en reageren proactief op verstoringen.

Rapportage

Op basis van KPI’s en SLA’s zijn wij in staat om zeer nauwkeurige rapportages aan te leveren waarin ieder aspect van uw IT infrastructuur verwerkt kan worden. Deze rapporten helpen onder andere om proactief verbeteringen door te voeren binnen het beheer van uw IT omgeving om zo knelpunten voor te zijn.

0342 – 847 057

servicedesk@baruch-ict.nl